Reklamacja
Jeśli chcesz złożyć reklamację na nasz produkt, odeślij go do nas na adres Badia, ul. Modrzewiowa 17, 42-290 Blachownia, wraz z wypełnionym formularzem, oraz paragonem załączonym do Twojego zamówienia.
Zwracany produkt powinien być czysty, oraz zapakowany w sposób, który uniemożliwi jego uszkodzenie.
Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem.
Zwrot
W ciągu 14 dni od otrzymania naszego zamówienia możesz zwrócić produkt. Odeślij go do nas razem z formularzem zwrotu i paragonem na adres Badia, ul. Modrzewiowa 17, 42-290 Blachownia.
Warunkiem zwrotu jest produkt nieużywany w oryginalnym opakowaniu, czysty, zawierający metki.
Nie ponosimy kosztów przesyłki zwrotu, jest to koszt Kupującego.
Zwrot pieniędzy przelewamy na konto bankowe niezwłocznie, do 14 dni.